Kwiatowe informacje

wtorek, 14 marca 2017

Zawsze razem, czyli na ślub


Witajcie Kochani,
wprawdzie przed nami sezon komunijny i świąteczny, ale sezon weselny też przyjdzie bardzo szybko :). Lepiej więc przygotować się na taką okazję.
U mnie dzisiaj inspiracja dla Project Prezent z pięknym stempelkiem "Zawsze razem". Jest tak delikatny, że idealnie nadaje się do karteczki równie delikatnej :).
Do odbicia stempelka użyłam tuszu Memento
Zapraszam serdecznie.





 Pozdrawiam Was serdecznie Ewa


Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

4 komentarze:

  1. Jak zawsze zachwycająca praca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka a kwiaty są po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu, karteczka cudowna !!! Kwiaty jak zwykle zwalają z nóg :) Szkoda, że tak mam daleko do Twojego ogródka :)

    OdpowiedzUsuń